Verzending en bezorging

Op deze pagina lees je alles over verzendkosten, levertijd, verzendmethoden en bezorging.

Gratis verzending

Bestellingen bij Meubelpartner van minimaal € 50,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland & België.
Bij bestellingen onder € 50,- rekenen we € 5,95 verzendkosten.

Levertijd

Bij elk product op onze site vind je de verwachte levertijd. Wij doen ons best om bij ieder product de actuele levertijd te vermelden. Deze levertijd vind je ook in de orderbevestiging die je per mail van ons ontvangt zodra je je bestelling hebt geplaatst.

Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging.

Als je meerdere artikelen bestelt, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kan je aanvragen bij de klantenservice.

Van sommige artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd bij de klantenservice opvragen.

Onze mooie producten komen bij allerlei leveranciers uit binnen- en buitenland vandaan, daarom is het helaas niet bij ieder merk mogelijk om de exacte levertijd aan te geven. Staat de levertijd niet bij een product vermeld (er staat dan bij: levertijd op aanvraag)? Bel of mail dan gerust even om de levertijd op te vragen.

Bezorgdiensten

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maken wij gebruik van twee soorten bezorgdiensten:

  • Kleine artikelen: pakketdienst (DHL)

    Kleinere artikelen zoals lampen, klokjes of plaids versturen wij met de pakketdienst (meestal DHL, soms DPD of PostNL). Op de avond van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen en vaak is het verwachte levertijdstip al aangegeven.

    Ben je niet thuis op het moment van levering? Dan probeert de chauffeur je pakket bij de buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, krijg je de mogelijkheid om zelf een nieuwe leverdatum in te plannen, die jou beter uitkomt. Maak je geen nieuwe afspraak, dan wordt je pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw bij jou thuis aangeboden.

  • Grote artikelen: op afspraak door onze transporteur

    Grotere artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, worden door onze gespecialiseerde transporteur bij je thuisbezorgd. Op de dag dat wij jouw zending overdragen aan de transporteur, ontvang je van ons een status-update per e-mail. Vervolgens belt de transporteur jou binnen 2 werkdagen voor het maken van de bezorgafspraak. Hierbij wordt ook een verwacht tijdvak voor levering aangegeven (meestal een periode van 2-3 uur) zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

    De transporteur bezorgt op maandag t/m zaterdag (alleen overdag).

    De chauffeur is alleen, bij het afleveren van je bestelling. Heb je een groot artikel zoals een flinke kast of bankstel besteld? Dan is het een goed idee om zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

Tip: Bij het afronden van je bestelling kun je een alternatief afleveradres opgeven. Zo kun je het pakket bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen.

Ophalen in de showroom

Natuurlijk kun je de door jou bestelde artikelen ook gewoon ophalen bij onze showroom in Barneveld. Bij het bestellen kan je dit als keuze aangeven. Zodra de bestelde artikelen klaar liggen om afgehaald te worden, laten we je dat weten per e-mail.

iDeal AfterPay PayPal MisterCash Visa MasterCard American Express