Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van dit artikel?

Bij elk artikel op onze website vind je de verwachte levertijd (vlak boven de knop 'Plaats in winkelwagen').
Van enkele artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd per mail of telefoon bij ons opvragen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging.

Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kan je aanvragen bij de klantenservice.

Van sommige artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd bij de klantenservice opvragen.

Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Voor meer informatie, zie Verzending en bezorging

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen.

Als je van deze dienst gebruik wilt maken, volstaat een korte mail naar de klantenservice. Graag ontvangen we (een indicatie van) de gewenste leverdatum.

Wat betekent 'gemiddelde levertijd'?

Van sommige artikelen kunnen wij niet real-time de levertijd aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan: in ongeveer 80% van de gevallen zal deze juist zijn.

Helaas kan het gebeuren dat de daadwerkelijke levertijd langer blijkt te zijn dan de genoemde gemiddelde levertijd. Om het zeker te weten, kan je altijd even bellen of mailen met de klantenservice voordat je je bestelling plaatst. Wij vragen de levertijd dan voor je op zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren:

• Bij levering (contant of met PIN bij de chauffeur)
• Met iDeal
• Via Bancontact (voor België)
• Met creditcard (Visa, American Express of MasterCard)
• Via PayPal
• Met Afterpay (achteraf, op factuur) (Afterpay is alleen mogelijk voor Nederlandse klanten bij een totaalbedrag tot &eur; 500,-)

Voor meer informatie, zie Betaalmogelijkheden.

Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat nu?

Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. De voorwaarden en retourinstructie lees je via de volgende pagina: Retourprocedure.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar klantenservice@meubelpartner.nl, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

Ik heb een artikel ergens anders goedkoper gezien. Wat nu?

Meubelpartner streeft ernaar alle artikelen voor de laagst mogelijke prijs aan te bieden. Daarom houden we de concurrentie goed in de gaten. Heb je jouw gewenste product elders toch voordeliger gezien? Mail het ons naar klantenservice@meubelpartner.nl met een link naar de aanbieding van de concurrent. In veel gevallen zullen we je het artikel voor dezelfde prijs kunnen aanbieden.

Kan ik het artikel ergens bekijken?

In onze showroom vertonen wij op 350 m2 een selectie van het online assortiment. Bij elk artikel op de website staat vermeld of het in onze showroom te bekijken is: klik op 'Waar te bekijken' om dit te zien.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je bestelling kan je ervoor kiezen deze af te halen bij onze showroom in Barneveld. Zodra het bestelde artikel bij ons klaar ligt, sturen we je een mail en ben je van harte welkom om deze te komen afhalen.

Hoe lang is de garantie?

Meubelpartner biedt als erkende CBW-winkel standaard drie jaar productgarantie op elke aankoop.
Voor meer informatie, zie: 3 jaar CBW-garantie.

Kan ik zakelijk / als bedrijf bestellen?

Natuurlijk kan dat. Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Kan ik als bedrijf vanuit België (of een ander EU-land) zonder BTW bestellen?

Jazeker kan dat. Geef via een mail aan onze klantenservice je bestelling door, inclusief je BTW-nummer, bedrijfsnaam en adresgegevens. Wij zorgen dan voor een aangepaste factuur zonder Nederlandse BTW.

Ik woon in het buitenland (niet in Nederland of België) maar ik wil wel iets bestellen. Kan dat?

Geen probleem bij Meubelpartner. Vraag via een mail aan de klantenservice om een offerte voor je bestelling en geef je adres in het buitenland door. Wij maken dan een passende offerte en zorgen voor verzending naar het gewenste adres, met aangepaste bezorgkosten.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode?

Nee, bij Meubelpartner maken we geen gebruik van kortingscodes. Als je een grote bestelling wilt plaatsen, ben je altijd welkom om bij de klantenservice een offerte op te vragen.

iDeal AfterPay PayPal MisterCash Visa MasterCard American Express