Service en klachtafhandeling

Bij Meubelpartner vinden we service belangrijk. Service betekent voor ons dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Dan vind je op deze pagina meer informatie.

Vragen en klachten

Heb je een vraag? Neem even contact op met onze klantenservice, deze helpt je graag verder.

Heb je onverhoopt toch een klacht? Laat het ons weten via klantenservice@meubelpartner.nl. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!

Is je aankoop uiterlijk beschadigd of op een andere manier onvolkomen? Stuur dan foto’s mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Meubelpartner reageert altijd binnen vier werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken.

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Geschillen

Nieuwe aankopen doen voor je woning is een belangrijke en vaak kostbare zaak. Dan mag je wel een goede service verwachten.

Het is erg onwaarschijnlijk, maar ontstaat er toch een probleem waar je met onze klantenservice niet uitkomt? Dan heb je het recht om de Geschillencommissie Wonen in te schakelen. Meubelpartner kan zelf ook deze commissie benaderen, met jouw toestemming.

Een uitspraak van de Geschillencommissie Wonen is bindend voor zowel de klant als voor Meubelpartner; beide partijen zijn verplicht zich aan de uitspraak te houden. De CBW (Centrale Branchevereniging Wonen) garandeert vervolgens dat wij als CBW-erkende ondernemer de gemaakte afspraken ook daadwerkelijk nakomen. Bij Meubelpartner ben je dus altijd verzekerd van een veilige aankoop.

iDeal AfterPay PayPal MisterCash Visa MasterCard American Express