Retourneren

Je hebt je bestelling ontvangen, maar het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We bieden je 3 opties aan om je bestelling te retourneren. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. In de drie hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking. Gebruik alleen transparant tape (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niet op de doos!

Afhaalservice (€25,-)

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. Onze vervoerder (Van de Hoef Logistiek) neemt binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op om een afspraak te maken. Er wordt een tijdvak afgesproken, zodat je niet de hele dag aanwezig hoeft te zijn.
  4. De chauffeur heeft zelf de benodigde verzendlabels bij zich die ter plaatse op de doos worden geplakt. Je hoeft de pakketten dus zelf niet te adresseren.
  5. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storen. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. De kosten van de afhaalservice (€25,-) worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort.

Zelf retourneren via pakketdienst (zelf laten frankeren)

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. Je ontvangt van ons per email het retouradres en het nummer van je retourzending. Plak dit briefje op iedere doos.
  4. Lever het pakket in bij een PostNL pakketpunt of DHL Parcelshop. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
  6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storen. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. 

Retourneren in de winkel (gratis)

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. In de winkel wordt beoordeeld of het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storen. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. Let op: er wordt geen contant geld terugbetaald.
  4. Onze openingstijden en adresgegevens vind je hier.

Voorwaarden

  • Het product is binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  • Voor een soepele verwerking vragen we je je retourzending aan te melden via deze link;
  • Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  • Het product is in de originele staat en verpakking (indien mogelijk);
  • Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.

Service & garantie

Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een imcomplete levering? Kijk dan bij Service en klachtafhandeling.

iDeal AfterPay PayPal MisterCash Visa MasterCard American Express